Friday, October 8, 2010

Sebelum tragedi berlaku


Akmal dibawah ribaan neneknya 

Permata hatiku ini merupakan anak keempat. Akmal dilahirkan pada 30 Mei 2005. Ku namakan dia Akmal Harith. Sengaja ku pilih '  harith ' kerana ianya bermaksud 'yang kuat'. Ya Allah ! saat doktor meletakkan akmal ke dada aku sebaik sahaja melahirkan Akmal aku merasakan sangat bahagia...terlalu bahagia. Entah kenapa anak ini sangat berbeza berbanding dengan anak lain. Hati aku jua tertanya tanya kenapa aku merasakan begitu kerana aku tidak pernah sesekali membezakan-bezakan anak. Malah aku menceritakan pada rakan rakan kenapa perasaan aku agak berlainan dengan anak ini. Rasa kasih padanya membuak-buak...rasa rindu padanya tak terhingga....rasa sayang padanya tidak pernah padam. Ternyata anak ini amat istimewa...sejak lahir lagi dia sangat istimewa.

Akmal ketika berumur 3 bulan
dan sebelum kejadian berlaku


Akmal ketika ini dalam keadaan yang cukup sihat


 
 
 

          

No comments:

Post a Comment